Re: [FORENING] SSLUG- brugergruppestand på LinuxForum 2003 lørdag den 1. marts.

> Korrektion: Den *skal* være bemandet hele dagen.

Alltså svjv är där godt styr på standet.

Jag, Frank och Michael pratar sammen om vad vi vill visa (bögerna,
webstedet, e-post arkivet). Jag tar ikke med min laptop, men det gör
muligtvis frank. Som jag ser det är våres uppgave att informera vad
föreningen har gang i och hvis folk har frager om Linux så skall vi kunna
svara på endel av dem eller hänvisa dem till ett godt stede att få svar
på spörgsmålet. Det kan vara LKML eller sslug-novice.

Hvis någon som har biljett till LinuxForum vill hjälpa till med att svara
på spörgsmålen så är det bra.

Martin