Re: [FORENING] SSLUG- brugergruppestand på LinuxForum 2003 lørdag den 1. marts.

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Hvis der er internet adgang så bliver det via wireless LAN - det
> bliver afgjort tirsdag om vi kan låne et par access points.

Kool. Det ville ære en rigtig rar ring. Jeg har en Apple "AirPort Base
Station"<tm> liggende, som vist er blevet noget syg. Jeg aner ikke
hvad den fejler og har ikke tid til at kigge på den, men hvis nogen
har tid og mod på at fixe den, udlåner jeg den gerne.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003