Re: [FORENING] SSLUG- brugergruppestand på LinuxForum 2003 lørdag den 1. marts.

> Har Tom en billet? Eller er han registreret som hjælper?

Tom har ikke en billet!! Det kom som noget af en overraskelse for mig at
der allerede var udsolg dagen efter billetsalget startede.

> LinuxForum er udsolgt. Meget!
> Brandmanden kommer efter os hvis vi har for mange mennesker i bygningen.

Hvis i gerne vil bruge mig, er i så rare at skrive til mig på min mail
sslug@sslug af grunde jeg ikke har kunnet finde ud af, kan jeg
ikke se mine egne posts i gruppen?!?!