Re: [FORENING] Hvilken aktivitet?

Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

> Altså.....  SSLUG har 6000 medlemmer.  Men det er dæleme svært at få
> nogen til at vise noget frem på LinuxForum.  Ask Holme og et par
> andre gutter har gang i noget spillevæsen. Og Ask har også lovet at
> se på SELinux.

Jeg skal stå i standen for Foreningen Fri Software, og kan ikke byde
på noget teknisk - men jeg tager en foto-dokumentar med om Tux der
rejser gennem Amazonas. Der er tale om en slags præmiere.

Noget i denne her stil:

http://www.sslug.dk/misc/eventyr-tux/2img-103-0308.jpg
http://www.sslug.dk/misc/eventyr-tux/2img-102-0284.jpg
http://www.sslug.dk/misc/eventyr-tux/2img-103-0344.jpg

(Og ja, der er en del flere fotos)

Den kan evt. køre som screensaver. Har endnu ikke lokket Mandrake til
at inkludere den på cd'erne i deres kommende release... ;-)

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003