Re: [FORENING] Föreningsmötet

Poul-Erik> Det forekommer mig at du tolker det her lidt som et "skylds" spørgsmål

Det gør jeg i alt fald.

Poul-Erik> Et bestyrelsesmedlem behøver ikke at være skyldig noget som helst for at
Poul-Erik> blive afsat. Det kan være rent politisk.

Hvorfor skulle man afsætte et bestyrelsesmedlem af politiske grunde. Hvis det
ikke er et skyldspørsmål, så arbejder bestyrelsesmedlemmet jo på det grundlag,
han blev valgt på.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>