Re: [FORENING] Föreningsmötet

On Tue, 4 Mar 2003 15:55:22 +0100, Poul-Erik Andreasen
<sslug@sslug> wrote:

>I øvrigt selv om det ikke skulle være et politisk spørgsmål, så behøver det da ikke
>blive et skyldsspørgsmål af den grund. Samarbejdsevne kunne det også være.

Ja, jeg synes det er deprimerende at opleve, som folk taler udenom og
opfinder alle mulige teoretiske og hypotetiske årsager, som man så
fokuserer på at ta' hensyn til, fremfor at ta' fat i det som sagen
drejer sig om.

Fem (5!) demokratisk valgte bestyrelsesmedlemmer har ikke set anden
mulighed end at forlade bestyrelsen, på grund af et enkelt medlems
påståede manglende samarbejdseevner.

Er det ikke det som er årsagen til det indkaldte foreningsmøde, mere
end vedtægtstekniske mangler ?

Jeg synes hele denne her snak om at ændre i vedtægterne, virker som om
man ønsker at fjerne fokus fra det egentlige problem... også kendt som
"fejen ind under gulvtæppet".

Nu vil Niels så sige, at der ikke er nogle samarbejdsproblemer i den
siddende bestyrelse, og at det derfor ikke er relevant at diskutere
samarbejdet i denne. Så vil jeg godt spørge, hvad den siddende
bestyrelse har udrettet, i den tid den har siddet ? Hvis man ikke
laver noget sammen, kan man jo sagtens undgå samarbejdsproblemer - det
er først når man sammen skal lave noget, at det evt. viser sig som et
problem...

Såfremt foreningsmødet skal gå på vedtægtstekniske mangler, ser jeg
ikke noget formål med at dukke op - det er simpelthen for tyndt til at
jeg kan ta' det seriøst.

Hilsen,
Erik L.