Re: [FORENING] Föreningsmötet

On Tue, 04 Mar 2003 19:18:20 +0100
Erik Lange <sslug@sslug> wrote:

> Ja, jeg synes det er deprimerende at opleve, som folk taler udenom og
> opfinder alle mulige teoretiske og hypotetiske årsager, som man så
> fokuserer på at ta' hensyn til, fremfor at ta' fat i det som sagen
> drejer sig om.
>
> Fem (5!) demokratisk valgte bestyrelsesmedlemmer har ikke set anden
> mulighed end at forlade bestyrelsen, på grund af et enkelt medlems
> påståede manglende samarbejdseevner.
>
> Er det ikke det som er årsagen til det indkaldte foreningsmøde, mere
> end vedtægtstekniske mangler ?

> [...]

Ikke fra min side, men jeg ønsker jo også en stramning i forhold til det forslag
der ligger.

Imidlertid er der nogen der tolker vedtægterne sådan at vi ikke
kan relegere nogen fra bestyrelsen i utide, med de nuværende vedtægter.

Det kunne man give sig til at skænde om, i stedet bliver der nu prøvet at
skrive nogle nye vedtægter. Desværre med en udformning så et siddende
bestyrelsesmedlem har større myndighed end medlemsmødet.

Jeg synes du skal møde op, eller kan det blive svært på et senere tidspunkt at
tage fat om de reelle problemer.

--
Poul-Erik Andreasen