Re: [FORENING] Föreningsmötet

On Tue, 4 Mar 2003 20:17:58 +0100, Poul-Erik Andreasen
<sslug@sslug> wrote:

>On Tue, 04 Mar 2003 19:18:20 +0100
>Erik Lange <sslug@sslug> wrote:

<snip>

>Ikke fra min side, men jeg ønsker jo også en stramning i forhold til det forslag
>der ligger.

Sådan opfatter jeg heller ikke dine indlæg, som jeg har læst med stor
glæde.

>Imidlertid er der nogen der tolker vedtægterne sådan at vi ikke
>kan relegere nogen fra bestyrelsen i utide, med de nuværende vedtægter.

Ja, det kan jeg forstå.

Så det eneste anstændige i den aktuelle situation er, efter min
mening, at _hele_ den siddende bestyrelse, følger Martins eksempel og
meddeler at de stiller deres kandidatur til rådighed.

Den taburetklæben som jeg synes vi oplever nu, giver mig kun dårlig
smag i munden.

>skrive nogle nye vedtægter. Desværre med en udformning så et siddende
>bestyrelsesmedlem har større myndighed end medlemsmødet.

Ja, så man klæber ikke bare til taburetten, man ønsker at medlemsmødet
påfører taburetterne et ekstra tykt lag klister. Bvadr!

>Jeg synes du skal møde op, eller kan det blive svært på et senere tidspunkt at
>tage fat om de reelle problemer.

Jeg har altså bedre ting at bruge min tid på, end at hjælpe folk med
at feje deres fejl ind under gulvtæppet... hvis sagens kerne en dag er
på tapetet, så skal jeg nok møde op... men det er så vidt jeg kan se
ikke en del af dagsordenen på søndag.

Hvis udfaldet af mødet på søndag bliver, at den til enhver tid
siddende bestyrelse får mere magt end medlemsmødet, så det nærmest
bliver omsonst en dag at diskutere sagens kerne, så kan jeg ikke
længere ta' sslug seriøst som en demokratisk forening, hvilket
naturligvis vil få indflydelse på min evt. deltagelse ved fremtidige
medlemsmøder... men jeg har det altså meget skidt med disse
paragrafdiskussioner, og ønsker faktisk ikke at deltage i dem.

Jeg kan vel nøjes med at gi' dig en fuldmagt til at stemme imod det
fremsatte forslag, og for dit eget ændringsforslag...

Hilsen,
Erik L.