Re: [FORENING] Föreningsmötet

On Tue, 4 Mar 2003 22:53:33 +0100, Erik Josefsson
<sslug@sslug> wrote:

> [...]

Og hvem er det der ikke arbejder sagligt for foreningens bedste ?

For mig er det dem der ikke evner at samarbejde med majoriteten af den
demokratisk valgte bestyrelse, og derfor foranlediger at denne
majoritet ser sig nødsaget til at gå af !

>Hvad betyder "skaendes"?

Verbal fighting ;-)

"trasserier" tror jeg der er noget der hedder på svensk ?

Det er heller ikke et nøgleord, men en afledningsmanøvre fra folk der
enten ikke vil indse hvor problemet ligger, eller forsøger at feje det
ind under gulvtæppet :-(

Hilsen,
Erik L.