On Mon, Mar 10, 2003 at 10:41:23AM +0100, Peter Makholm wrote:
> [Cc'et til bestyrelsen. Svar per email vil blive opfattet som en fejl
> og vil blive vidersendt til sslug.forening]

jamen, jeg svarer per. email? godt nok ryger den videre til
sslug@sslug

> Så blev det første foreningsmøde i en nærmest endeløs række af
> foreningsmøder som bestyrelsen har sat op for at løse de ummidelbart
> presserende problemer i SSLUG[0].
>
> Hvornår og hvor kan vi forvente næste møde?

rolig nu, må vi ikke lige se et referat fra i går ?

> Såfremt vedtægtsændringerne bliver endeligt godkendt, hvornår vil de
> så regnes for at være gældende fra?

Formodentlig fra det tidspunkt de er vedtaget på, så fremt de ikke
kolidere med andre regler, fx. de varsler vi har for opstilling til
bestyrelsen. Dvs. du kan måske godt afsætte bestyrelsen, men ikke
vælge en ny med det samme. Der skal vist gå mindst 2 uger, og reelt
3, da vi dårligt kan udsende en email fra et foreningsmøde.

> Vil det være muligt allerede på samme møde at anvender de nye regler?
>
> Ultimativt må det være foreningsmødet der tager beslutning om dette da
> dette har den endelige ret til at fortolke vedtægterne, men det vil
> være rart om bestyrelsen forinden kom med en udmelding.
>
> I så fald skal et forslag selvfølgelig stilles forinden med det
> forbehold at vedtægtsændringen bliver gennemført.
>

> 0) Det umidelbart presserende problem med mistiliden til bestyrelsen
>    kan løses ved at bestyrelsen selv vælger at gå af. Så kan vi altid
>    fedte med at skrive vedtægter der letter processen bagefter.

Jeg mener ikke der er udbredt mistilid til bestyrelsen, og heller
ikke enkelte medlemmer. Det er ikke værrer end at vi godt kan vente
til vi har set referatet, og læst det igennem. Hvorfor skal dette
hastes[0] igennem ? Det leder kun til yderligere problemer.

JonB

--

0) hastværk er lastværk