Jon Bendtsen skrev:

> jamen, jeg svarer per. email? godt nok ryger den videre
> til sslug@sslug

Der kan du se hvor effektivt Peters system er. ;-)

Det vil jeg mene at det vil være.

> Jeg mener ikke der er udbredt mistilid til bestyrelsen,

Det er det ellers min opfattelse at der er.

> og heller ikke enkelte medlemmer. Det er ikke værrer end
> at vi godt kan vente til vi har set referatet, og læst det
> igennem. Hvorfor skal dette hastes[0] igennem ? Det leder
> kun til yderligere problemer.

Forsøg på at skubbe problemerne under gulvtæppet i stedet
for at løse dem leder i endnu højere grad til yderligere
problemer.

Jacob
--
39 dage, 12 timer og 23 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061