Jon Bendtsen <sslug@sslug> writes:

> Jeg mener ikke der er udbredt mistilid til bestyrelsen, og heller
> ikke enkelte medlemmer.

Der er her på listen udtrykt tydelig mistillid til enkelt-personer i
bestyrelsen uden at mistilliden er forsøgt besvaret.

> Det er ikke værrer end at vi godt kan vente til vi har set
> referatet, og læst det igennem.

Du skal være velkommen til at vente med at svare til du har de
nødvendige informationer for at komme med et fornuftigt svar. *Jeg*
var til mødet, jeg har disse informationer.

> Hvorfor skal dette hastes[0] igennem ? Det leder kun til yderligere
> problemer.

Det kan ikke gå meget langsommere. Problemerne har ligget hos
bestyrelsen i 2 måneder nu.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html