On Mon, Mar 10, 2003 at 12:22:22PM +0100, Peter Makholm wrote:

> Jon, hvorfor tror du at det er at vi pludselig skal til at indføre
> paragraffer om mistillid i vedtægterne?

Fordi nogle få ser et problem som det store tavse flertal er
lige glade med. Jeg synes din email virker som om du vil haste
tingene igennem i stedet for at give alle de medlemmer der ikke
havde mulighed for at dukke op igår en mulighed for at læse
referatet. Det er korrekt at det er et stykke tid siden at tingene
først kom op, men der har været andre ting i vejen der har gjort
at det møde dårligt kunne komme før nu.

Det er jo ikke sådan at hele foreningen er gået i stå indtil der
er kommet en afklaring.

JonB