Jon Bendtsen <sslug@sslug> writes:

> lige glade med. Jeg synes din email virker som om du vil haste
> tingene igennem i stedet for at give alle de medlemmer der ikke
> havde mulighed for at dukke op igår en mulighed for at læse
> referatet.

Formålet er at sikre et konstant pres for at holde bestyrelsen på
sporet mod at finde en løsning. Der vil være rigelig tid til at læse
referarter, et medlemsmøde skal indkaldes med 14 dages varsel.

> Det er jo ikke sådan at hele foreningen er gået i stå indtil der
> er kommet en afklaring.

Det er lang tid siden at vores kalender har været tommere.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html