On Mon, 10 Mar 2003 12:29:25 +0100, you wrote in
sslug.forening:
wrote:

> Fordi nogle få ser et problem som det store tavse flertal er
> lige glade med.

Skal vi ikke lige et øjeblik glemme dem der er ligeglade ...

> Jeg synes din email virker som om du vil haste tingene
> igennem i stedet for at give alle de medlemmer der ikke
> havde mulighed for at dukke op igår en mulighed for at læse
> referatet.

Vi er flere der var tilstede i går, og som vil give Peter ret i
at nu må der godt snart ske noget - udover de bureaukratiske
forhalingsmanøvrer. Faktisk opstod ideen om at "slå de 2 næste
møder" sammen til eet, på mødet igår. God, konstruktiv ide, der
kan spare os for en udmattelseskrig.

> Det er korrekt at det er et stykke tid siden at tingene
> først kom op, men der har været andre ting i vejen der har
> gjort at det møde dårligt kunne komme før nu.

Passivitet i bestyrelsen ? Gulvtæppefejning ?
Vi er nok mange der er gået med på at på at gøre tingene
korrekt og med de rigtige vedtægter - men vi orker altså ikke
at starte forfra på den med "der er da ikke nogen mistillid ?!"

> Det er jo ikke sådan at hele foreningen er gået i stå indtil
> der er kommet en afklaring.

Det var ellers det formanden gav udtryk for igår. Frit citeret
og oversat :

"Hvordan kan vi få gang i SSLUG igen ?"

Best regards
/Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
Mail : pbb-at-pbb-dot-dk

Hun kan jo svare på spørgsmål:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_
03/msg00001.htmlMail : pbb-at-pbb-dot-dk