On Mon, 10 Mar 2003, Jon Bendtsen wrote:

> jamen, jeg svarer per. email? godt nok ryger den videre til
> sslug@sslug

> rolig nu, må vi ikke lige se et referat fra i går ?

> Formodentlig fra det tidspunkt de er vedtaget på, så fremt de ikke
> kolidere med andre regler, fx. de varsler vi har for opstilling til
> bestyrelsen. Dvs. du kan måske godt afsætte bestyrelsen, men ikke
> vælge en ny med det samme. Der skal vist gå mindst 2 uger, og reelt
> 3, da vi dårligt kan udsende en email fra et foreningsmøde.

De nya vedtegter gäller efter det att punkten är blivet justerad. Dvs att
de personer som skall justera protokollet har sagt go för att protokollet
är ok. Detta kan göras direkt efter det att man röstat om frågan.

Dvs

1 Godta nya vedtegter som var tagna första gången 2003-03-09
2 Justera punkt 1
3 Misstroende mot bestyrelsen enligt den nya vedtegtsparagrafen som
infördes i punkt 1.

vänta två veckor + lite

4 Valmöte

Martin