On Mon, Mar 10, 2003 at 12:46:34PM +0100, Kristian Vilmann wrote:
> Jon Bendtsen wrote:

[klip]

> Hvilke ting?

i januar: (så vidt jeg husker)
	bestyrelsen mødes, nogle går
	bestyrelsen må lige overveje hvad den gør
	anne kommer med sig længe ventede svar
	debat af det
	debat af hvad gør vi så
i februar: (så vidt jeg husker)
	problemer med lokaler, ingen gider rigtigt at gøre noget
	jeg glemmer det et par gange
	jeg finder ud af at jeg ikke kan låne noget en weekend
	martin finder selv et sted
i marts: (så vidt jeg husker)
	LINUXFORUM
	mødet i går

alt i alt ting der har gjort at det dårligt kunne have sket hurtigere.

> Nogen gange kan man ellers godt få den tanke......

Nej da, der har da været indtil flere hyggemøder, og mindst
et udkast til høringsvar, samt LINUXFORUM. Der sker noget.

JonB