On Mon, Mar 10, 2003 at 12:59:07PM +0100, Peter Makholm wrote:

> Formålet er at sikre et konstant pres for at holde bestyrelsen på
> sporet mod at finde en løsning. Der vil være rigelig tid til at læse
> referarter, et medlemsmøde skal indkaldes med 14 dages varsel.

ja, men hvis folk skal afgøre om de vil stille op til et evt.
bestyrelsesvalg... Så skal de altså have mulighed for at læse
referatet, tænke over det, snakke med folk, beslutte sig for at
stille op til bestyrelsen.

> Det er lang tid siden at vores kalender har været tommere.

Måsker. Er der nogen der står i kø for at holde hyggemøder og
fremlægge noget ? Så lad os da få afholdt de møder, det kan vi
sagtens forsætte med. Mig bekendt har du selv været møde ansvarlig
et par gange. Hvorfor tager du så ikke bare initiativ til at holde
nogle flere hyggemøder.

JonB