On Mon, Mar 10, 2003 at 12:06:10PM +0000, Preben Bille Brahe wrote:
> On Mon, 10 Mar 2003 12:29:25 +0100, you wrote in
> sslug.forening:

> indføre

> Skal vi ikke lige et øjeblik glemme dem der er ligeglade ...

De skal lige have mulighed for at læse referatet, og for evt.
at vurdere om de vil stille op til bestyrelsen.

> Vi er flere der var tilstede i går, og som vil give Peter ret i
> at nu må der godt snart ske noget - udover de bureaukratiske
> forhalingsmanøvrer. Faktisk opstod ideen om at "slå de 2 næste
> møder" sammen til eet, på mødet igår. God, konstruktiv ide, der
> kan spare os for en udmattelseskrig.

Nej, det mener jeg ikke den kan, med mindre bestyrelsen allerede
er afsat. Hvis bestyrelsen skal vælges igen, så skal der indkaldes
med et vist varsel i følge vedtægterne. Vi kan ikke sige at måske
skal der bruges en ny bestyrelse. Så vi må først indkalde til et
møde der evt. afsætter bestyrelsen, og så til et nyt møde der vælger
en ny bestyrelse.

> Passivitet i bestyrelsen ? Gulvtæppefejning ?

Se anden email hvor jeg skriver hvad jeg mener der ligger til
grund for at det tager tid.

> Vi er nok mange der er gået med på at på at gøre tingene
> korrekt og med de rigtige vedtægter - men vi orker altså ikke
> at starte forfra på den med "der er da ikke nogen mistillid ?!"

Nu skrev jeg bevidst "udbredt mistillid" Som jeg kan se det er
det de samme få personer der siger de har mistillid, og af disse
er de 4? der selv trak sig fra den forrige bestyrelse en større
del. Det er immervæk ikke mange i foreningen.

> Det var ellers det formanden gav udtryk for igår. Frit citeret
> og oversat :
>
> "Hvordan kan vi få gang i SSLUG igen ?"

Jeg synes ikke der har været væsentlig færre møder i sslug
siden dette kom frem, og jeg føler ikke at de evt. færre
møder der evt. må have været skyldes dette, men mere at ingen
presser på for at der kommer hyggemøder eller for at fortælle
om noget.

JonB