Jon Bendtsen skrev:
> [...]

Jeg synes nu det er ret tæt på.

> Måsker.

Det _er_ det.

> Er der nogen der står i kø for at holde hyggemøder og
> fremlægge noget?

Nej.  Og det kunne man jo godt tænke sig at der var en grund
til (og at den ikke kun er at jeg er flyttet til et sted
lidt vest for Valby Bakke).

> Så lad os da få afholdt de møder, det kan vi sagtens
> forsætte med. Mig bekendt har du selv været møde ansvarlig
> et par gange. Hvorfor tager du så ikke bare initiativ til
> at holde nogle flere hyggemøder.

[ jeg taler _ikke_ på Peters vegne, men... ] Det kunne jo
være at Peter er i tvivl om om SSLUG fortsat er en forening
han vil være medlem af og at han ikke vil binde sig til at
lave for mange aktiviteter før end han har fundet ud af det.

Jacob
--
39 dage, 14 timer og 43 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061