On Mon, Mar 10, 2003 at 12:59:07PM +0100, Peter Makholm wrote:

> Formålet er at sikre et konstant pres for at holde bestyrelsen på
> sporet mod at finde en løsning. Der vil være rigelig tid til at læse
> referarter, et medlemsmøde skal indkaldes med 14 dages varsel.

> Det er lang tid siden at vores kalender har været tommere.

Tommere ??
http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php?showfuture=0
Hvor mange møder om ugen vil du da have ?

i januar:
	Mandag 6. SSLUG  - CVS - Concurrent Versions System
	Fra 19:00 til 22:00 - i Roskilde, Roskilde Handelsskole

	Tirsdag 7. SSLUG  - Lisp programmering
	Fra 19:00 til 22:30 - i Caféen, Kapelvej 44, København, Nørrebro

	Tirsdag 14. SSLUG  - SNMP - Simple Network Management Protocol
	Fra 19:00 til 22:00 - i København, Symbion, M4

	Torsdag 16. SSLUG  - Erfaringer med Fri-og Open Source Software i offentlig forvaltning i Tyskland
	Fra 17:00 til 19:00 - i DIKU, store UP1

	Mandag 20. SSLUG  - Indledende møde til endnu en fast SSLUG-aktivitet
	Fra 19:00 til 21:00 - i Roskilde,Roskilde Handelsskole

i februar:
	Mandag 3. SSLUG  - Etablerende møde af SSLUGs nye sandkasse
	Fra 19:00 til 21:00 - i Roskilde,Roskilde Handelsskole

	Tirsdag 11. SSLUG  - Hyggemøde - Krypterede filsystemer
	Fra 19:00 til 22:00 - i København, Symbion, M4

	Onsdag 12-16. SSLUG  - Hype - Demoparty i Malmö
	Fra 09:30 til 17:30 - i Malmö

	Torsdag 20. SSLUG  - Citrix-klient på Linux
	Fra 19:00 til 22:00 - i København, NBI, Aud. M

	Torsdag 27. SSLUG  - Software configuration management
	Fra 18:00 til 20:00 - i Lund, LTH, E-huset, E:2116

i marts:
	Lørdag 1. SSLUG  - LinuxForum 2003
	Fra 10:00 til 21:45 - i København, DKUUG/Symbion

	Søndag 2. SSLUG  - Film: Revolution OS og foredrag med Georg Greve
	Fra 14:00 til 16:30 - i Cinemateket, Gothersgade 55, København

	Mandag 3. SSLUG  - Introduktion til IT-sikkerhed
	Fra 19:00 til 21:00 - i Roskilde,Roskilde Handelsskole

	Søndag 9. SSLUG  - Medlemsmøde
	Fra 11:00 til 17:00 - i København, Symbion M4

Nå peter, mener du stadig at sslugs kalender er tom ? Og at der ikke
sker noget i sslug ?

JonB