Re: [FORENING] Aktiviteter

Martin Wahlén skrev:

> Agreed... jag vet inte om det är min skuld eller om det är
> för att folk inte orkar göra det... och för att vissa är
> borta fra kbh.

Jeg tror ikke det som sådan er din skyld.

Jeg tror (men det hænger muligvis mest sammen med min egen
holdning) at det primært hænger sammen med utilfredshed med
den siddende bestyrelses noget utilstrækkelige mandat - og
måske oven i købet specifikt med at Anne Østergaard (der
stadig ikke har svaret på spørgsmålene jeg henviser til
nedenfor) sidder i bestyrelsen.

Jacob
--
39 dage, 14 timer og 53 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061