On Mon, Mar 10, 2003 at 02:11:21PM +0100, E. Sjørlund wrote:
> "Jon Bendtsen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse

[klip]

> Du har ikke helt fanget forslaget.

okay

> Uanset om de nye vedtægter går igennem eller ej kan den siddende bestyrelse
> på forhånd vælge at træde tilbage. Det betyder, at der kan afholdes nyvalg
> på samme møde som evt. vedtager de nye paragraffer.

Klart, men det virker ikke som om den gør det. Skulle det ske mener jeg
at vi tidligst kan afholde medlemsmøde lørdag den 29 marts, dvs. om
små 3 uger.

> Træder bestyrelsen ikke frivilligt tilbage kan den få et mistillidsvotum.
> Herefter skal der så afholdes et tredje møde med nyvalg.

igen, møde den 29 marts, og så en lille uge til referat + beslutning
om at stille op. Derefter 2? eller 4 ugers varsel, aka tidligst møde
lørdag den 19 april, eller den 3 maj.

> Får den ikke et mistillidsvotum eller vedtages de nye vedtægter ikke, skal
> den arrangere et suppleringsvalg, altså igen et tredje møde.

Formodentlig også den 29, og den 19 april.

JonB