On Mon, Mar 10, 2003 at 02:09:51PM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Ja.  Der er planlagt tre arrangementer i de kommende tre
> måneder.  Det er ikke meget for SSLUG.

Tja, andre gange har vi holdt møder med ret kort varsel.
Jeg mindes ikke jeg fik helt vildt meget til mit om
krypterede filsystemer. Men der er intet til hinder for
at du bestemmer dig for at afholde et møde. Er det interressant
så dukker jeg op hvis jeg kan. Jeg har selv nogle ting jeg
planlægger at holde et foredrag omkring, men jeg har endnu
ikke nået at sætte mig nok ind i stoffet. (openAFS, samt
brug af knoppix som VPN klient).

> Det kunne være at man hellere ville holde arrangementet i et
> forum, hvis ledelse man ikke havde lige så stor mistillid
> til.  Jeg har skam både arrangeret og været til tekniske
> arrangementer i Øresundsregionen siden jeg flyttede til
> Italien, men jeg synes ikke om at lave arrangementer i
> SSLUG's navn mens foreningen ledes af en bestyrelse som jeg
> ikke har tillid til.

Nej, men du er altså ikke den eneste i sslug der afholder
møder.

JonB