On Mon, 10 Mar 2003 14:19:16 +0100, Jon Bendtsen wrote:

> [...]

[klip]

> Så længe at bestyrelsen er fuldtallig er der ikke noget problem med
> at vi køre videre i kortere tid uden supleanter.

Vil du venligst definere kortere periode ???
Jeg synes ikke 2 måneder er en "kortere periode". Der har faktisk ikke
været mange oplysninger fra bestyrelsen i denne periode og man kunne
derfor let få fornemmelsen af at hvis bare man sylter tingene så glemmer
medlemerne det jo nok ...

> Det var den da hvis folk følger med på listerne. Så kunne de da se at
> der kun blev postet nye indlæg en gang imellem. Desuden vides det ikke
> om personen læser men ikke svarer.

Og det synes du er acceptabelt ??
Hvis du siller mig nogle kritiske spørgsmål om mit arbejde i SSLUG's
bestyrelse så er det helt ok at jeg bare ignorerer det og kører videre i
mit eget spor ???

> Ja, det er lidt et problem, men jeg tror at der er ivertfald 1000
> mennesker, og her af har jeg indtrykket af at 10-20 er utilfredse,
> og andre 10-20 er delvist utilfredse.

Jeg er ikke enig. Jeg kender til mindst 4 der synes at SSLUG er en
<citat>
Latterlig amatør-forening
</citat>
som ikke gider deltage i diskussionen her på listen fordi den mest af alt
minder om en børnehave.
Og den mening har de sjovt nok først fået efter alle disse problemer er
opstået.

[klip]

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

39 dage, 15 timer og 23 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061