On Mon, Mar 10, 2003 at 02:27:45PM +0100, Gitte Wange wrote:
> [...]

[klip]

> Vil du venligst definere kortere periode ???

indtil der er et passende tidspunkt for at indkalde til et supleringsvalg.

> Jeg synes ikke 2 måneder er en "kortere periode". Der har faktisk ikke
> været mange oplysninger fra bestyrelsen i denne periode og man kunne
> derfor let få fornemmelsen af at hvis bare man sylter tingene så glemmer
> medlemerne det jo nok ...

Det holder jo så evt. max indtil november. Jeg forventer en afklaring
inden sommeren.

> Og det synes du er acceptabelt ??

jeg finder det ivertfald ikke Uacceptabelt.

> Hvis du siller mig nogle kritiske spørgsmål om mit arbejde i SSLUG's
> bestyrelse så er det helt ok at jeg bare ignorerer det og kører videre i
> mit eget spor ???

I så fald må du også tage konsekvensen af det ved næste medlemsmøde
i november.

> Jeg er ikke enig. Jeg kender til mindst 4 der synes at SSLUG er en
> <citat>
> Latterlig amatør-forening
> </citat>
> som ikke gider deltage i diskussionen her på listen fordi den mest af alt
> minder om en børnehave.

Dem vil jeg mene er iblandt de 10-20 utilfredse medlemmer.

> Og den mening har de sjovt nok først fået efter alle disse problemer er
> opstået.

Det kan godt være, men der går stadig noget tid før der kommer en afklaring.
Jeg synes ikke der er gået urimeligt lang tid siden problemerne opstod, og
jeg mener at en afklaring er på vej, men at denne dårligt kan nås inden for
2 måneder. Det må de bare tage til efterretning.

JonB