On Mon, 10 Mar 2003 14:33:58 +0100, Jon Bendtsen wrote:

> [klip]

> indtil der er et passende tidspunkt for at indkalde til et
supleringsvalg.

Og hvornår er et passende tidspunkt ????
Jeg synes du svarer ret så uklart på de spørgsmål der bliver stillet.
Der var en ved mødet igår der lavede en sammenligning med Folketinget: Nej
den her var ikke gået der!
Jeg fatter ikke at folk synes det er okay at det sker i denne her ellers
udemærkede LUG !

> Det holder jo så evt. max indtil november. Jeg forventer en afklaring
> inden sommeren.

Hold da op .... Jeg forventede en afklaring for omkring en måned siden.
Det er voksne mennesker der er medlem af denne forening ik?

> jeg finder det ivertfald ikke Uacceptabelt.

Nej det er jeg blevet klar over ....

> I så fald må du også tage konsekvensen af det ved næste medlemsmøde
> i november.

Jeg _har_ - modsat andre i bestyrelsen - taget konsekvensen af det!
Jeg gik netop fra bestyrelsen i håb om at der kunne komme klarhed om hvad
der foregår men det har altså været fuldstændig ligegyldigt - det _er_
åbenbart helt ok at tingene bliver fejet ind under guldtæppet! Gud hvor er
jeg glad for at jeg ikke har tæpper på derhjemme.

> Dem vil jeg mene er iblandt de 10-20 utilfredse medlemmer.

Så tror jeg du skal opjustere dit tal væsentligt ...

Hvem er "de" ???

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

39 dage, 15 timer og 47 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061