On Mon, Mar 10, 2003 at 02:51:51PM +0100, Gitte Wange wrote:
> On Mon, 10 Mar 2003 14:33:58 +0100, Jon Bendtsen wrote:

[klip]

> supleringsvalg.
>
> Og hvornår er et passende tidspunkt ????

Når der ikke kommer alt muligt andet i vejen, fx. diskution om
vedtægterne, linuxforum, med mere (blandt andet det fnider der
var omkring at finde et sted hvor jeg glemte at spørge diku
nogle gange, og så kunne vi alligevel ikke. beklager, men jeg
husker altså ret dårligt, da jeg slog hovedet da jeg var barn.)
Jeg mener dog ikke at der var andre der ledte efter et lokale,
hvilket folk jo bare kunne have gjort.

> Jeg synes du svarer ret så uklart på de spørgsmål der bliver stillet.
> Der var en ved mødet igår der lavede en sammenligning med Folketinget: Nej
> den her var ikke gået der!

heh, folketinget er altså også noget helt helt andet. Jeg svarer uklart
fordi at der har været omstændigheder der gjorde at det har taget så lang
tid. Det er uheldigt, men ikke katastrofalt, specielt ikke da om ikke
andet så sker der noget i november.

> Jeg fatter ikke at folk synes det er okay at det sker i denne her ellers
> udemærkede LUG !

Jeg siger heller ikke at det er okay, men at jeg ikke mener der har
været bedre tidspunkter. Det glippede at få holdt det første møde
før linuxforum, det var uheldigt, men ikke nogen katastrofe.

> Hold da op .... Jeg forventede en afklaring for omkring en måned siden.

Nej, jeg vil ikke holde op. Jeg synes din måned er totalt urealistisk
omkring så gennemgribende en ændring som at afsætte bestyrelsen og
vælge en ny. Og det med sommeren, det var et forsøg på at være realistisk
omkring hvornår der kommer en afklaring. Jeg tror ikke den kommer meget
hurtigere end som så. Jeg har tidligere argumenteret for at vi skal helt
ind i maj måned for at holde sidste møde, og da sommeren er juni, juli og
august, så kan vi dårligt nå en afklaring før sommeren.

> Det er voksne mennesker der er medlem af denne forening ik?

Jeg er i tvivl. Jeg forventer at hvis nogle voksne mennesker ønsker
et møde, fx. dig, så indkalder de til et. Eller arbejder kraftigt
for at det sker, fx. ved at finde andre ligesindede, samt et lokale
og så ellers indkalder med rette varsel osv. Varslerne er nok det
der kræver længst tid, og jeg synes det vil være en MEGET dårlig
ide at lave vedtægterne om kun lige for det, fx. at lave et møde,
andre vedtægterne, så bestyrelsen kan afsættes med det samme, afsætte
bestyrelsen, og så vælge en ny. Der er en grund til at vores nuværende
vedtægter indeholder bestemmelser omkring mindste varsler for indkaldelse
til møder, bestyrelsesvalg, osv.

[klip]

> Jeg _har_ - modsat andre i bestyrelsen - taget konsekvensen af det!
> Jeg gik netop fra bestyrelsen i håb om at der kunne komme klarhed om hvad
> der foregår men det har altså været fuldstændig ligegyldigt - det _er_
> åbenbart helt ok at tingene bliver fejet ind under guldtæppet! Gud hvor er
> jeg glad for at jeg ikke har tæpper på derhjemme.

Jeg troede du gik fordi du ikke følte at du kunne samarbejde med AØ.
Jeg synes du skal acceptere at en afklaring altså tager lidt længere
tid end som så. Jeg kan godt forstå at du vil have en afklaring nu,
men et forsøg på at forcere afklaringen gør bare at den trækker endnu
længere ud. Se bare på alle problemerne hos de konservative for nogle
år siden, og soc.dem fornylig. soc.dem er nok den bedste sammenligning
da nyrup/bestyrelsen ikke gik, og nyrup/bestyrelsen blev ikke afsat.
Da nyrup så endelig gik, så blev Lykketoft meget hurtigt kørt i stilling.
Se bare alle de problemer det har givet fordi det blev hastet igennem.
Det ønsker jeg ikke sker for sslug. Der må gå den tid der skal til med
2 møder endnu.

[klip]

> Så tror jeg du skal opjustere dit tal væsentligt ...

Det kan godt være, men det må vi jo så se på et medlemsmøde.

> Hvem er "de" ???

Hvem tror du? Folk som dig der mener at vi skulle have haft afklaringen
for en måned siden. Det tager tid, giv det nu den tid det skal have, dvs.
vi har en afklaring inden sommeren.

JonB