On Mon, 10 Mar 2003 13:44:49 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

> [...]

<snip>

>Nej, det mener jeg ikke den kan, med mindre bestyrelsen allerede
>er afsat. Hvis bestyrelsen skal vælges igen, så skal der indkaldes
>med et vist varsel i følge vedtægterne. Vi kan ikke sige at måske
>skal der bruges en ny bestyrelse. Så vi må først indkalde til et
>møde der evt. afsætter bestyrelsen, og så til et nyt møde der vælger
>en ny bestyrelse.

Og så har folk nok glemt hvad sagen drejede sig om, eller er gået et
andet sted hen...

Det ville være meget nemmere, hvis man tog konsekvensen af behovet for
vedtægtsændringer, og fra bestyrelsens side stille sine kandidater til
rådighed. Hvis man har opbakning hos medlemmerne, vil man i så fald
spare medlemmerne for 2 medlemsmøder og en masse snakken udenom.

>Se anden email hvor jeg skriver hvad jeg mener der ligger til
>grund for at det tager tid.

>Nu skrev jeg bevidst "udbredt mistillid" Som jeg kan se det er
>det de samme få personer der siger de har mistillid, og af disse
>er de 4? der selv trak sig fra den forrige bestyrelse en større
>del. Det er immervæk ikke mange i foreningen.

Hvor mange - ud over den medlemmerne i den siddende bestyrelse - har
udtrykt tillid til denne ?

Forholdet mellem disse og dem der har udtrykt mistillid, burde
indikere om der blandt de aktive medlemmer er udbredt mistillid eller
tillid, til den siddende bestyrelses mandater...

Hvis der ud af 6000 fiktive medlemmer er 20+ der er negative, og 5-10
der er positive, så kan jeg ikke se hvad bestyrelsen begrunder deres
optimisme i... jeg synes det er pinligt at være vidne til.

Hilsen,
Erik L.