On Mon, Mar 10, 2003 at 03:00:34PM +0100, E. Sjørlund wrote:

> "Jon Bendtsen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
> Intervallet er 4 uger for vedtægtsændringer.

Jamen, så bliver tidsplanen jo rykket endnu længere. Så vil jeg mene at
vi skal hen midt i maj, mindst den 10 før vi evt. har en ny bestyrelse
eller gennemført et supleringsvalg til bestyrelsen. Jeg kan dog godt
forstå at Peter og andre gerne snart vil have en afklaring, men så
find dog et sted og få indkaldt til et møde lørdag den. 12 april.
Eller er det midt i påsken ?? Uheldigt, men jeg mener ikke at vi kan
forcere det yderligere.

JonB
ps: ovenstående er forudsat at der kommer et referat senest i løbet
af onsdagen, ellers mener jeg at der må gå en uge extra.