On Mon, Mar 10, 2003 at 03:18:54PM +0100, Erik Lange wrote:
> On Mon, 10 Mar 2003 13:44:49 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
> wrote:

[klip]

> Og så har folk nok glemt hvad sagen drejede sig om, eller er gået et
> andet sted hen...

Det må de jo så gøre. Jeg kan ikke se hvordan situationen kan
forceres yderligere, med mindre at vedtægterne overtrædes.

> Det ville være meget nemmere, hvis man tog konsekvensen af behovet for
> vedtægtsændringer, og fra bestyrelsens side stille sine kandidater til
> rådighed. Hvis man har opbakning hos medlemmerne, vil man i så fald
> spare medlemmerne for 2 medlemsmøder og en masse snakken udenom.

Hvis bestyrelsen ønskede at gøre det så ville de jo nok have gjort
det forlængst.

[klip]

> Hvor mange - ud over den medlemmerne i den siddende bestyrelse - har
> udtrykt tillid til denne ?

Hvis folk er utilfredse vil de brokke sig, ellers vil de
tie stille. Det har vi set mange gange før. ris ris ris, men
ingen ros.

> Forholdet mellem disse og dem der har udtrykt mistillid, burde
> indikere om der blandt de aktive medlemmer er udbredt mistillid eller
> tillid, til den siddende bestyrelses mandater...

Nej, det mener jeg ikke. vi mennesker er nu engang mere tilbøjelige
til at brokke os end til at sige vi er glade og tilfredse.

> Hvis der ud af 6000 fiktive medlemmer er 20+ der er negative, og 5-10
> der er positive, så kan jeg ikke se hvad bestyrelsen begrunder deres
> optimisme i... jeg synes det er pinligt at være vidne til.

Jeg synes det er ret få i forhold til medlemstallet, fiktivt eller
ej. Det er jo kun nogle få procent.

JonB