On Mon, 10 Mar 2003 15:15:57 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

>[klip]

>Når der ikke kommer alt muligt andet i vejen, fx. diskution om
>vedtægterne, linuxforum, med mere (blandt andet det fnider der
>var omkring at finde et sted hvor jeg glemte at spørge diku
>nogle gange, og så kunne vi alligevel ikke. beklager, men jeg
>husker altså ret dårligt, da jeg slog hovedet da jeg var barn.)
>Jeg mener dog ikke at der var andre der ledte efter et lokale,
>hvilket folk jo bare kunne have gjort.

Intet af ovenstående ville ha' forhindret den siddende bestyrelse i at
stille deres mandater til rådighed ved medlemsmødet igår - det er kun
et spørgsmål om (u)vilje fra dennes side, til at få en hurtig løsning.

Jeg kan kun tolke denne uvilje som usikkerhed overfor medlemmernes
opbakning - hvilket gør det endnu mere grotekst, at det ikke sker.

<snip>

>Nej, jeg vil ikke holde op. Jeg synes din måned er totalt urealistisk
>omkring så gennemgribende en ændring som at afsætte bestyrelsen og
>vælge en ny. Og det med sommeren, det var et forsøg på at være realistisk
>omkring hvornår der kommer en afklaring. Jeg tror ikke den kommer meget
>hurtigere end som så. Jeg har tidligere argumenteret for at vi skal helt
>ind i maj måned for at holde sidste møde, og da sommeren er juni, juli og
>august, så kan vi dårligt nå en afklaring før sommeren.

Jo - bestyrelsen kan stille deres kandiaturer til rådighed, og blive
genvalgt med medlemmernes opbakning.

1. Indkaldelse til møde og opfordring til at alternative kandidater
melder sig.

2. Afholdelse af medlemsmøde

Tidshorisont: 3 uger ialt, maks.

Hilsen,