On Mon, 10 Mar 2003 15:23:53 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

>[klip]

>Det må de jo så gøre. Jeg kan ikke se hvordan situationen kan
>forceres yderligere, med mindre at vedtægterne overtrædes.

Ved at den øvrige bestyrelse følger Martins eksempel og stiller deres
kandidatur til rådighed ved et nyt valg til bestyrelse snarest.

Det mener jeg ikke vedtægterne forhindrer - gør du ?

>Hvis bestyrelsen ønskede at gøre det så ville de jo nok have gjort
>det forlængst.

Ja, så spørgsmålet er, om de ved netop ikke at gøre dette, handler
imod foreningens interesser ?

>[klip]

>Hvis folk er utilfredse vil de brokke sig, ellers vil de
>tie stille. Det har vi set mange gange før. ris ris ris, men
>ingen ros.

>Nej, det mener jeg ikke. vi mennesker er nu engang mere tilbøjelige
>til at brokke os end til at sige vi er glade og tilfredse.

Sandt nok - dog holder Niels sig ikke tilbage, når det drejer sig om
at gentage mantra'ene "det går ufatteligt godt" og- "der er intet
fejet ind under gulvtæppet"...

>Jeg synes det er ret få i forhold til medlemstallet, fiktivt eller
>ej. Det er jo kun nogle få procent.

Det er endnu færre procenter der har udtalt sig positivt...

Hilsen,
Erik L.