Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> De skal lige have mulighed for at læse referatet, og for evt.
> at vurdere om de vil stille op til bestyrelsen.

> Nej, det mener jeg ikke den kan, med mindre bestyrelsen allerede
> er afsat. Hvis bestyrelsen skal vælges igen, så skal der indkaldes
> med et vist varsel i følge vedtægterne. Vi kan ikke sige at måske
> skal der bruges en ny bestyrelse. Så vi må først indkalde til et
> møde der evt. afsætter bestyrelsen, og så til et nyt møde der vælger
> en ny bestyrelse.

Du lider lidt under en misforståelse, der er ingen der mener at vi kan
afsætte og genvælge ny bestyrelse under det samme møde. Det der er spørgsmålet
er om vi kan vedtage den vedtægtsændring  endeligt som vi vedtog i går og ved samme møde
afsætte bestyrelsen og derefter udskrive nyvalg til bestyrelsen som så vælges på et nyt møde.

Det er altså ikke et spørgsmål om 1 eller 2 møder, men om 2 eller 3 møder.

--
Poul-Erik Andreasen