On Mon, 10 Mar 2003 17:50:36 +0100, Poul-Erik Andreasen
<sslug@sslug> wrote:

> [...]

<snip>

>Du lider lidt under en misforståelse, der er ingen der mener at vi kan
>afsætte og genvælge ny bestyrelse under det samme møde. Det der er spørgsmålet
>er om vi kan vedtage den vedtægtsændring  endeligt som vi vedtog i går og ved samme møde
>afsætte bestyrelsen og derefter udskrive nyvalg til bestyrelsen som så vælges på et nyt møde.
>
>Det er altså ikke et spørgsmål om 1 eller 2 møder, men om 2 eller 3 møder.

Alternativt: Eet møde!

Dette kan opnås hvis den siddende bestyrelse følger Martins eksempel,
og stiller deres kansidatur til rådighed på førstkommende medlemsmøde,
og meddeler dette i god tid, så alternative kandidater kan stille op
inden.

Hvis den siddende bestyrelse er så sikker på at ha' medlemmernes
tillid, at den mener der ikke vil blive brug for den nye paragraf om
mistillidsvotum, så kan jeg ikke se hvad der forhindrer den i at gøre
dette ?

Det vil spare foreningen for en masse ævl og bævl, og er efter min
mening det eneste anstændige, såfremt man ærligt ønsker at tjene
foreningens bedste, og ikke bare ønsker at klæbe til taburetterne.

Det må være i foreningens interesse, at denne sag afsluttes så hurtigt
som muligt, og dermed ikke i foreningens interesse, at den forhales
unødvendigt. Når der er en mulighed for at afslutte sagen uden
vedtægtsændringer, mener jeg at man handler imod foreningens
interesser, når man modarbejder en sådan løsning.

Alene det, at den siddende bestyrelse (minus Martin) ikke vælger at
benytte denne mulighed, svækker min tillid til den yderligere (minus
Martin).

Hilsen,
Erik L.