Jon Bendtsen <sslug@sslug> writes:

> Jeg er i tvivl. Jeg forventer at hvis nogle voksne mennesker ønsker
> et møde, fx. dig, så indkalder de til et. Eller arbejder kraftigt
> for at det sker, fx. ved at finde andre ligesindede, samt et lokale
> og så ellers indkalder med rette varsel osv. Varslerne er nok det

Uanset hvor mange medlemmer jeg kan trylle frem kan jeg ikke andet end
at begære bestyrelsen om at indkalde til et møde (læs §4.3 og
4.4).

Det er først i det øjeblik at bestyrelsen tydeligt har overtrådt
vedtægterne ved at sylte en sådan begæring at foreningen kan indtræde
i en undtagelsestilstand hvor vedtægterne kan tilsidesættes og andre
kan indkalde til et beslutningsdygtigt medlemsmøde.

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away