On Mon, Mar 10, 2003 at 03:34:23PM +0100, Erik Lange wrote:
> On Mon, 10 Mar 2003 15:23:53 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
> wrote:

[klip]

> Ved at den øvrige bestyrelse følger Martins eksempel og stiller deres
> kandidatur til rådighed ved et nyt valg til bestyrelse snarest.
>
> Det mener jeg ikke vedtægterne forhindrer - gør du ?

Nej, men hvis bestyrelsen havde ønsket at stille sit kandidatur til
rådighed så var det nok sket forlængst. Derfor synes jeg at folk bør
indstille sig på at de er tvunget til at vælte bestyrelsen med magt
(eller i det mindste forsøge). Og så finde et lokale og få indkaldt
til et medlemsmøde hvor et af punkterne på dagsordenen er at vælte
bestyrelsen. Hvis det så vedtages, så indkaldes der til et extra
medlemsmøde, (indkald. tidligst en uge efter af hensyn til referat
samt folk der ønsker at stille op). Ved næste mødes så vælges en
ny bestyrelse.

> Ja, så spørgsmålet er, om de ved netop ikke at gøre dette, handler
> imod foreningens interesser ?

Det synes jeg ikke.

> Sandt nok - dog holder Niels sig ikke tilbage, når det drejer sig om
> at gentage mantra'ene "det går ufatteligt godt" og- "der er intet
> fejet ind under gulvtæppet"...

Jeg mener heller ikke der er fejet noget ind under gulvtæppet.
Alle ved at der har været de omstændigheder der har været, dermed
kan der ikke være fejet noget væk.

> Det er endnu færre procenter der har udtalt sig positivt...

Ja, se mit forrige argument som du selv svarede "sandt nok" til.

JonB