On Mon, Mar 10, 2003 at 05:07:45PM +0100, Dan Te Westerlund wrote:

>   Klipp
>
>   Klipp
>
> Salve !
>  I din lista var det inte ett enda hyggemöte från Malmö.
>  Detta beror på att jag känner en viss olust att ordna något
> förrän styrelsen är fulltalig.

Det må stå for dit eget valg. Jeg gentog bare hvad der stod i
sslugs kalender. Personligt synes jeg det er forkert at blande
de 2 ting sammen. De tekniske hyggemøder kan sagtens foregå
selvom at situationen omkring bestyrelsen er lidt uafklaret.

Faktisk synes jeg det er bedst hvis resten af foreningens
arbejde forsætter selvom der er den nuværende diskution
omkring bestyrelsen.

JonB