On Mon, Mar 10, 2003 at 08:03:59PM +0100, Kristian Vilmann wrote:

> Det gør de jo også, selvom det nogle gange er lidt svært at få andre end
> de sædvanlige til at stille op som mødeansvarlige.....

Ja, det er det vel. Personligt ønsker jeg ikke at være (møde)ansvarlig,
se bare hvordan det gik sidste gang jeg skulle skaffe et lokale.

> Så nedlæg bestyrelsen og indsæt et forretningsministerium til at tage
> sig at det praktiske arbejde med hyggemøderne.
> Husk at sige til dem at de har forbud mod at udtale sig om noget som helst.

øh ? hvad skal vi bruge et forretningsministerium til ?? Er det kun
bestyrelses medlemmer der kan være mødeansvarlige ?? Jeg troede
egentlig at alle sslugs medlemmer kunne være det.

JonB