Re: [FORENING] Planer fornæste foreningsmøde

Der er ALT FOR MANGE INDLÆG og jeg beklager at bidrage til støjen.

On Monday 10 March 2003 14:27, Gitte Wange wrote:
> Jeg er ikke enig. Jeg kender til mindst 4 der synes at SSLUG er en
> <citat>
> Latterlig amatør-forening
> </citat>
> som ikke gider deltage i diskussionen her på listen fordi den mest af alt
> minder om en børnehave.
> Og den mening har de sjovt nok først fået efter alle disse problemer er
> opstået.

Uha, det er børnediskrimination :-))

Men altså, meget af diskussionen skyldes, at det er vanskeligt at
læse og forstå vedtægterne. Tag nu fx. den almindelige bestemmelse
her:

<citat>

Föreningsmötet är SSLUG:s högsta beslutande organ,
i vilket samtliga medlemmar äger rätt att deltaga.

</citat>

Det betyder, at et medlemsmøde (generalforsamling, ekstra/ordinær)
kan beslutte ALT (specielt også nedlæggelse af foreningen, afsættelse
af bestyrelse, ændringer af vedtægter m.v.)

/hyg
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk