On Mon, 10 Mar 2003, Martin Wahlén wrote:

> Nej, det menar jag ikke att den har. Jag har varit drivande i frågan och
> löpande informerat bestyrelsen genom att posta till bestyrelselistan och
> till sslug-förening.

Siger du dermed at de andre tre ikke har bidraget med
for at løse de problemer der pt. er i SSLUG????

Jeg føler også klart at Martin driver diskussionen om
at komme frem (ros til Martin), men der ikke er den
store vilje fra Niels eller Anne (er hun stadig med i
SSLUG?) til at få et valg i SSLUG. De imponerer mig
_ikke_ og det er vist klart at vi er mange som ikke
mener at den nuværende bestyrelse er god.

Jeg vil komme med en alvorlig advarsel! SSLUG kan helt
sikkert ikke holde på mange af dem som laver noget i
SSLUG hvis det fortsætter meget mere end en måned
endnu. En person som Erik Josefsson får pt. alt for
lidt støtte - det er pinligt, da vi er meget tæt på
mange vigtige politiske afgørelser. Han har gode tanker
- men støttes han op? PR-listen har haft mange flere
gode bolde som er spildt. Mange af dem som tidligere år
har knoklet står pt. i stampe - nej nej nej!!!! SSLUG
er *intet* uden engagement, drive, _glæde_, sjov, og
_fælles_ arbejde.

Jeg vil gerne bede bestyrelsen seriøst om at få
styr på SSLUG ved selv udlyse nyvalg så vi kan komme
væk fra det her cirkus.

 Fear is the main source of superstition, and one of
 the main sources of cruelty.
 To conquer fear is the beginning of wisdom.
 -- Bertrand Russell