"Jon Bendtsen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
news:sslug@sslug

> [klip]

> Jeg mener at det er for få med en. En persons mistillid bør ikke føre
> til at bestyrelsen udskiftes, hvilket det formodentlig heller ikke vil, da
> det almindelige flertal formodentlig ikke vil være tilstede.

Ethvert medlem kan sætte punkter på en dagsorden.
Du blander begreberne. Der er forskel på hvem der kan indkalde til et møde,
og hvem der kan sætte punkter på dagsordenen for et allerede indkaldt møde.
Formanden har klart tilkendegivet på mødet i søndags, at der kommer et nyt
møde, hvor de nye punkter i vedtægterne skal vedtages eller forkastes. Mødet
bliver altså en realitet.
Hvis formanden ikke selv gør det, vil jeg eller en anden sætte en
mistillidsafstemning på dagsordenen.
Jeg gør det enten fordi jeg er et fjols, som ikke aner noget om hvad der rør
sig blandt medlemmerne, men bare synes at det er sjovt at lave ballade i
gaden, eller fordi jeg har en ret klar ide om, at der er andre, som uanset
om de er tilhængere af den ene eller anden part, kan se det fornuftige i at
lave et rent snit, og vælge en ny bestyrelse.

<snip> Det behøver vel ikke være bestyrelsen der indkalder
> til det møde ? Eller bestyrelsen der finder et lokale.
Det var dog naturligt, da det drejer sig om at få vedtaget ændringer i
foreningens vedtægter. En af ændringerne handler om at sslug hører hjemme i
Lund, så foreningen kan få domænenavnet sslug.se. (Hvilke konsekvenser mon
det vil få for sslug.dk?)

> Jeg tror ikke på at den går frivilligt, så var det nok sket forlængst.
Nu er der jo forskel på at gå i kampens hede, og at gøre det lidt mere
nøgternt to måneder senere, når man kan konstatere, at problemerne ikke bare
forsvinder af sig selv. Jeg håber stadig.

> Så må vi vælge en ny bestyrelse. Givet, jeg ønsker da heller ikke at
> bestyrelsen forsætter indtil november uden at der ivertfald kommer et
> suplerings valg.
Herligt. Lad os så få gjort det fuldt og helt.