Erik Lange <sslug@sslug> wrote:

> <snip>

> Alternativt: Eet møde!
>
> Dette kan opnås hvis den siddende bestyrelse følger Martins eksempel,
> og stiller deres kansidatur til rådighed på førstkommende medlemsmøde,
> og meddeler dette i god tid, så alternative kandidater kan stille op
> inden.

Ja det kan sikkert godt  opnås, men for mig er det ikke nok, bare at få
bestyrelsen udskifter, jeg finder det er vigtigt at det bliver vigtigt
at foreningen ser sig selv i øjnende og formulerer og vedtager en
begrundelse for et nyvalg, hvilket passende kan ske med en mistillidsdagsorden.

--
Poul-Erik Andreasen