On Tue, Mar 11, 2003 at 12:55:14AM +0100, E. Sjørlund wrote:

> "Jon Bendtsen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse

[klip]

> Ethvert medlem kan sætte punkter på en dagsorden.

ja, klart, men bare fordi en person gør det, så bør det ikke lede
til at bestyrelsen udskiftes.

> Du blander begreberne. Der er forskel på hvem der kan indkalde til et møde,
> og hvem der kan sætte punkter på dagsordenen for et allerede indkaldt møde.
> Formanden har klart tilkendegivet på mødet i søndags, at der kommer et nyt
> møde, hvor de nye punkter i vedtægterne skal vedtages eller forkastes. Mødet
> bliver altså en realitet.

Fint, i så vil jeg nok stille det foreslag at hvis der
42 medlemmer stiller krav om et medlemsmøde, så indkaldes
det senest en måned senere. Indkaldelsen sendes til sslug@sslug
Eller 1% af foreningens medlemmer, hvad der end er mindst.

Samt:
Enhver form for møder skal foregå et sted hvor det ikke er besværligt
at få adgang til selvom man kommer for sent. Dvs. at aflåst symbion
ikke er godt nok. Det skal være muligt at kontakte møde lokalet og
blive lukket ind.
(kan evt. begrænses til medlemsmøder).

JonB