On Tue, Mar 11, 2003 at 09:38:54AM +0000, Hanne Munkholm wrote:

> Hvis der møder ca. 25 op til et foreningsmøde, synes jeg 20 er mange.

Ja, men jeg synes du glemmer at det formodentlig kun er folk der
er utilfredse der  _VIL_ møde op. Personligt ville jeg gerne være
kommet, men jeg skulle desværre lige lave linuxkerne opgave til niels
elgaard i stedet. Desuden var dette møde ikke helt vildt vigtigt, da
der ikke er tale om et valg til bestyrelsen, eller om bestyrelsen
skal afsættes eller ej.

JonB