Re: [FORENING] Vem får rösta på föreningsmöten

On Tue, 11 Mar 2003 12:24:50 +0100
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg er ikke helt enig. Forældre kan bare instruere deres børn
> i at svare ja.

(A)

> delvist, jeg synes stadig det er uklart. Jeg vil gerne have en
> mere præcis definition af hvem der må stemme.

(B)

Hvis börnet svarer JA på (A) og (B) så er det löst.

Om foräldrer instruerer et börn at sige JA på A og B betyder det at A og
B ikke er sant.

Det går ikke at regulere hvis mennesker ljuger (lies). Det er noget med
at O er sant og alt >0 er ulige falske påstand...

Du er naturligtvis velkommen at skrive en sub-procedure for fortolkning
av denne paragraf vid haendelse af at börn kommer til medlemsmöder.

//Erik