Re: [FORENING] Vem får rösta på föreningsmöten

On Tue, 11 Mar 2003 14:13:07 +0100
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> fordi jeg ikke er sikker på at den skal være 15. Det var
> for at få en klart defineret metode til at afgøre om folk
> har stemmeret eller ej. Jeg synes de tidligere forslag var
> for upræcise.

Som Peter så flot beskrev i sit indlæg er det nok ikke muligt lige at
lave en fast aldersgrænse, personligt har jeg heller ikke noget problem
med at vedtægterne er lidt løst fortolket - om ikke andet kan man vel
skrive ind at dirigenten/formanden bedømmer hvorvidt vedkommende
overholde de gældende regler ?

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver