Re: [FORENING] Vem får rösta på föreningsmöten

On Tue, Mar 11, 2003 at 02:19:43PM +0100, Erik Josefsson wrote:

> Er du medveten om at dit forslag og er et forslag at saette en
> aldersgraende för medlemskab i sslug?

Delvist. De må godt være medlemmer, men de har ingen stemmeret.
Men det er ikke noget vedtægts foreslag, bare en reflektion over
at jeg ikke synes at Peter Tofts foreslag var præcist nok, og at
det vil formodentlig føre til diskutioner ved et møde om en person
nu opfylder betingelsen eller ej.

JonB