Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Det synes jeg vi bør ændre, således at hvis tilstrækkeligt mange
> medlemmer ønsker et medlemsmøde, ja så holder vi et medlemsmøde.

Det forslag vil jeg gerne sekundere.

Iøvrigt synes jeg at vi bør håndtere person-sager f.ex. på et
medlemsmøde istedet for pr. mail/news - da mail/news for det første kan
googles(og dermed nemt misforstås/tages ud af kontekst som email nemt
kan IMHO) og 2 på ingen måde kan erstatte reel samtale- ansigt til
ansigt.

På den måde, kan 8 personer indkalde til et medlemsmøde hvor de ønsker
nogle personproblemer belyst - og hvis det ikke forløber som ønsket
(hvis f.ex. personen ikke ønsker at møde op) så kan man jo stille et
mistillidsvotum - og se om forenings resterende medlemmer er enig med
en - med fast frist selvfølgelig - så alle har en mulighed for at møde
op og give deres mening til kende.

p.s. puha - 100+ indlæg på sslug-forening - jeg har først nu fået tid
til at kigge dem bare lidt igennem :)

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."