Erik Josefsson <sslug@sslug> wrote:

> Men Martin, hvorfor er du alene i bestyrelsen med den opgaven?

Nu er jeg altså ny til bestyrelses arbejde og ved ikke lige hvad der
skal håndteres til hvad. Jeg forsøger at hive de ting ud jeg ser at folk
vil have - og håndtere den del af de mails der kommer ind til
sslug@sslug som de andre ikke tager.

Jeg må indrømme at jeg forventede at Martin stod frem på bestyrelses
listen hvis han have behov for/ønske om hjælp/2nd opinion til noget -
som han har gjort indtil videre - men altså ikke vedr.
mødeplanlægningen - såfremt det ikke bare er således at han har haft det
godt med at håndtere det alene og bare informere/spørge os andre som
nødvendigt - ligesom de fleste opgaver håndteres/styres af en enkelt og
de andre inddrages når nødvendigt.

vi snakker skam om alt hvad nogen bringer op på sslug@sslug

> Er det kun du som tar ansvar för at disse möden kommer tilstand?

Martin har taget ansvaret, og har ikke spurgt om hjælp til noget - andet
end nogle enkle spørgsmål som han prompte har fået et svar på.

Som nævnt må jeg formode at han ytrer sig hvis han har behov for
assistance.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."